ارسال پاسخ
تعداد بازدید 62
نویسنده پیام
mobin آفلاین


ارسال‌ها : 9
عضویت: 21 /9 /1392
تشکرها : 4
تشکر شده : 7
مشهور ترین مدل فرانسوی مسلمان شد
عکس های این دختر زیبا در مجله ها معروف مد و شبکه های مختلف تلویزیونی به نمایش در می آمد اما در حال حاضر به درمان بیماران در روستاهای دور افتاده افغانستان می پردازد و از زندگی خودش بسیار راضی و خوشحال است چرا که او حالا اسلام را پذیرفته و یک مسلمان است.
وی با اعتماد به نفس بالا می گوید : اگر رحمت و لطف پروردگار شامل من نمی شد میبایستی تا آخر عمرم مثل یک حیوان زندگی می کردم و هیچ وفت نمی توانستم مسلمان شوم . آرزوی ذوران کودکی من این بود که پرستار شوم، و حالا که مسلمان شده ام به آرزوی دوران کودکی خود رسیده ام.
.

امضای کاربر :
چهارشنبه 04 دی 1392 - 15:02
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از mobin به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mohammad &
mobin آفلاین



ارسال‌ها : 9
عضویت: 21 /9 /1392
تشکرها : 4
تشکر شده : 7
خیابانی به نام ایران در قلب اسرائیل
به تازگی تصاویری در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در آن تابلویی در یکی از خیابان های رژیم صهیونیستی را نشان می دهد که نام "ایران " بر روی آن نقش بسته است.

کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی با مانور بر روی این تصاویر به کری خوانی در برابر صهیونیست ها پرداخته و پیام های با مضمون این که " اسرائیل ایران تو را فتح کرده را انتشار داده اند. "

این تابلو که به سه زبان فارسی ، عریی ، انگلیسی بر روی یک دیوار نقش بسته ناظر به محله ایرانیان مقیم تل آویو است که با نام ایران مشهور شده است.
.

اسرائیلی که از نام ایران وحشت داشته و دارد گویا حریف ایرانیان مقیم پایتختش هم نتوانسته بشود تا از نامگذاری یک خیابان به نام ایران جلوگیری کند و یا اینکه قصد دارد با عدم جلوگیری از نام گذاری یک خیابان در پایتختش به نام " ایران " پز حقوق بشری بدهد و تبلیغات رسانه ای بکند!

نکته جالب تر اینکه در این خیابان " ایران " محله ایرانیان مقیم تل آویو کوچه های فرعی با نام مشاهیر ایرانی از جمله " کورش " نیز مشاهده می شود .

امضای کاربر :
چهارشنبه 04 دی 1392 - 15:10
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از mobin به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mohammad /
mobin آفلاین



ارسال‌ها : 9
عضویت: 21 /9 /1392
تشکرها : 4
تشکر شده : 7

بر اساس گزارشهای"دیوید منگام" 38 ساله آمریکایی پساز یک تصادف در سال 2003 و تزریق خون آلوده مبتلا به ویروس ایدزHIV مثبت شد از همان سال تصمیم به انتقام جویی گرفت.دیوید از همان سالاز طریق فیس بوک و فرستادن درخواست ازدواج به قصد انتقام جویی و انتقال ویروس ایدز برای قربانیان خود در ایالت های میسوری پس از یک هفته آشنایی با فریب ، آنها را مورد تجاوز جنسی قرار می داد و به این شیوه به این ویروس مبتلا می نمود و برای همیشه آنان را ترک می کرد بسیاری از زنان و دختران جوان بین سن 15 تا 25 ساله در ایالت ها میسوری از وی به دلیل آلوده نمودن آنان و تجاوز جنسی با درخواست شکایت از پلیس ایالتی خواستار دستگیری وی شدند.
پلیس پس از تحقیقت پی به امار تاسف باری از انتقام جویی این مرد برد و مشخص گردیداز سال 2003 تاکنون او حدود 300 نفر را در ایالت های میسروی پس از تجاوز جنسی آلوده به ویروس HIV مثبت نموده است.
پلیس ایالتی در یک عملیات ویژه توانست قبل از آلوده نمودن آخرین قربانی دیوید منگام را در منزل اجاره ای خود در شهرستان " استودارد" دستگیر کند.
حدود یک ماه به صورت اینترنتیعملیات پلیس ادامه داشت تا اینکه یکی از افسران زن پلیس توانست با وی آشنا و پس از قرار گذاشتن در یک پارک در شهرستان " استودارد" به منزل دیوید دعوت شود که در نهایت پلیس وی را دستگیر کرد.
بر اساس شکایت شاکیان که از شهرستان های سنت لوئیس، دکستر، استودارد صورت گرفته است "دیوید" با حدود 150 پرونده که با حضور شاکیان در دادگاهی که روز دوشنبه برگزار خواهد شد محاکمه خواهد شد.



امضای کاربر :
چهارشنبه 04 دی 1392 - 15:29
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از mobin به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mohammad /
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :